piątek, 15 czerwca 2012



Od stycznia 2012r. Staram się dbać o włosy jak tylko mogę. Odwiedziłam wiele blogów, z których dowiedziałam się cennych informacji a temat pielęgnacji.

Jak dbam o moje włosy ?

Myję je codziennie, to kwestia przyzwyczajenia.

Teraz , latem nie suszę oraz prostuję tylko grzywkę.

Stosuję delikatne szampony, baby dream z rumiankiem,
a mój ostatni zakup to balsam do kąpieli dla kobiet w ciąży baby dream fur mama .
Moje ulubione odżywki to Schwarzkopf, Schauma, Odbudowa i Pielęgnacja
'Masło shea & ekstrakt kokosa', oraz  fioletowa odżywka z biedronki,
firmy elisse. Jest naprawdę rewelacyjna i ślicznie pachnie :)

wcierki: Jantar do włosów i skóry głowy.


Może macie jakieś sprawdzone przepisy na wcierki
odświeżające skórę głowy lub pobudzające porost ?


Od miesiąca przyjmuję suplement Mega Krzem z metioniną,
wcześniej stosowałam skrzyp polny firmy Biotter,
który bardzo pomógł zahamować u mnie wypadanie włosów.


Olejowanie na noc lub godzinę przed myciem :
olej z pestek winogron, olejek babydream, i najnowszy nabytek : olej lniany.


Od tygodnia piję w/w olej lniany, podobno należy go pić przez miesiąc,
by zauważyć jakieś efekty. Jest dosyć drogi, i trzeba go starannie przechowywać.


Włosy styczeń 2012r.



















Włosy 1 maj 2012r.


















Włosy czerwiec 2012r.

1 komentarz:

Kaja pisze...

też myję codziennie, ale z suszarki nie zrezygnuję :)