wtorek, 13 sierpnia 2013

Pollena-Savona, Trzy zioła, Szampon do włosów suchych i normalnych

Witajcie. Dziś przychodzę z recenzją szamponu,który jest dla mnie włosowym odkryciem.
Mowa o szamponie "Trzy zioła", który można kupić w małych osiedlowych sklepach oraz marketach.
Ja posiadam wersję do włosów suchych i normalnych. Szampon zawiera ekstrakty z brzozy, nagietka i krwawnika, które działają pobudzająco, przeciwzapalnie i tonizująco na włosy oraz pochodne lanoliny.





Cóż mogę powiedzieć? Pewnego pięknego dnia przechadzając się po markecie, zauważyłam to cudo,
w bardzo niskiej cenie (4,29 zł). Pomyślałam : " A co mi tam, za takie grosze, warto spróbować".

Moje pierwsze wrażenie były następujące :

Opakowanie dosyć duże (250ml), i wygodne. Zapach delikatny, ziołowy, lekko słodki. Szampon ma dosyć rzadką konsystencję, ale nie spływa przez palce. Dobrze się pieni. Dobrze zmywa oleje. Po umyciu włosy są cudownie gładkie, nawilżone, śliskie (szampon nie ma w składzie silikonów). Nie wiem czy to możliwe, ale zauważyłam, że wypada mi mniej włosów. Szampon nie przesusza włosów !!! Działa lepiej niż Babydream, którego używam na codzień. Ogólnie jestem nim zachwycona. Do włosów suchych i wypadających-idealny, i jeszcze ta cena. Na pewno nie mam zamiaru z niego zrezygnować, wczoraj kupiłam kolejne opakowanie. Jest jeszcze odżywka z tej samej serii, jeszcze nie wypróbowałam, ale mam zamiar, bo spotkałam się z dobrymi opiniami na jej temat.

Czy ktoś z Was używał tego szamponu lub odżywki? Jakie macie odczucia ?




Na koniec aktualne zdjęcie, akurat po umyciu szamponem "Trzy Zioła" :)



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

wspaniały blog <3 wpadnij do mnie i zaobserwuj jak Ci się u mnie spodoba ;D http://agrestaco6.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=6

Beauty in every moment pisze...

Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale jak tylko zobaczę gdzieś na półce to kupię!:D
Obserwuję!:)