czwartek, 19 lipca 2012

Wygrana w konkursie Nivea Long Repair

A co tam .. pochwalę się :) Wygrałam w ostatnio organizowanym przez firmę Nivea konkursie.
Nagrody głównej nie zgarnęłam, ale ucieszyłam się z kosmetyków ; )
Nie używam szamponów z silikonem, ale czasem moje włosy proszą się o jego małą dawkę.
Szampon bardzo mnie zaskoczył, jest na prawdę świetny, pachnie przecudnie ! Z uwagi na to, że stosuje szampon babydream, po użyciu nivea long repair, jak nigdy odczuwałam śliskość jaką otoczył moje włosy, świetne uczucie. Włoski były śliczne, gładkie , nie obciążone. Odżywka także jest super ! Reszty kosmetyków jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno się przydadzą ! A Wy co o nich sądzicie ?





               Jak widać z przesyłki ucieszyła się również moja 3-miesięczna koteczka syberyjska :)








                                       
                                      A może macie ochotę na rozpieszczenie swojego ciała
                                         i włosów rosyjskimi kosmetykami od "Bioarp" ?
                                                           Zapraszam na blog Eve ;)


6 komentarzy:

Paula C pisze...

Fajnie tak od czasu do czasu pozwolić sobie na mały sylikonowy grzeszek :)

kreconowlosa pisze...

gratuluję ;)

frombodytohair pisze...

ale koteczek słodki!

Girlinblond pisze...

Miałam kiedyś tą serie i byłam zadowolona :) śliczny kotek :)

Cherish your dreams pisze...

Bardzo gratuluję :)))))))))

Aniamaluje pisze...

gratuluję wygranej, też mam 3 miesięcznego kotka, ale dachowca, to niesamowite ile radości takie maleństwo wnosi do domu ;)